Отново във форма с режима на Атанас Узунов

В предишната ни статия вече ви запознахме с хитовия режим за отслабване на Атанас Узунов, а в тази ще ви разкажем по-подробно за него.

Режимът е високомазнинен и нисковъглехидратен. Той НЕ Е ДИЕТА! Това е избор – вашият избор за добро здраве.

В основата на режима е намаленатa консумация на въглехидрати за сметка на по-голямо количество мазнини. Основното меню включва приемането на храни като месо, риба, естествени мазнини, млечни продукти и много зеленчуци (само тези, които растат над земята). Докато го спазвате, няма нужда да броите калории – спирате да се храните, когато вече сте сити, но не преяли. Много е важно, докато спазвате режима, да приемате достатъчно количество вода.

Когато започнете да спазвате режима на Атанас Узунов, ще преминете през стадии на адаптация (след 3-4 седмици успешно спазване) и през т.нар фастинг.

Периодът на адаптация представлява времето, което е необходимо на вашия организъм да приеме промените в храненето. Този период е индивидуален. Докато преминавате през периода на адаптация – специалистите съветват да:

  • Изключите напълно от менюто си тестените и зърнени храни;
  • Захарта се отстранява постепенно, докато спрете да изпитвате нужда от нея;

Фастинг може да бъде периодичен или лунен. Но нека първо ви разкажем, какво представлява.

Фастът – определен период от часове между 16 и 36 часа, когато не се приема нищо друго освен чисто кафе, чай и достатъчно количество вода. Важно е преди и след фаст да сте яли риба.

Ако след прочетеното вие смятате, че сте готови да промените изцяло начина си на хранене – това са Съветите, които е добре да имате предвид:

  • Да не се теглите всеки ден, а да запишете мерките на бюст, талия и ханш в сантиметри и да ги следите;
  • избягвайте купешките колбаси и кайми, защото в тях има захароза и нишесте;
  • Гответе с нормално количество мазнини. Например: за една порция е достатъчна 30% мазнина от месото, или 2-3 супени лъжици зехтин в салатата;
  • Консумирайте пълномаслени млечни продукти, а ако изпитвате затруднения при отслабване, ограничете ги;
  • Основната ви храна трябва да бъде месо, риба, яйца – комбинирайте ги със зеленчуци.

Много от любимите ви ястия могат да се адаптират към режима. Пример за това е мусаката, която вместо с картофи, можете да приготвите с тиквички.

След постигането на желаните резултати, можете да преминете към режим за задържане. През този период можете да си позволите храни и напитки, които спадат към списъка със забранените. Но не забравяйте стриктно да следите теглото си и ако покачите килограми – започнете отново да спазвате режима.

И както вече споменахме, това не е диета, а начин за водене на здравословен начин на живот. Освен до загуба на излишни килограми, режимът на Атанас Узунов води след себе си още поредица от положителни резултати като:

  • При диабет тип 2 подпомага намаляването на нивата на кръвна захар и при правилно прилагане се твърди, че може да доведе до спиране на медикаментозното лечение (консултирайте се задължително с лекар);
  • нормализирано кръвното налягане;
  • редуцира акнето;
  • има благоприятно влияние върху синдрома на поликистозните яйчници;
  • Води до по-малко стомашни киселини.

Специално за режима има създадена фейсбук група, в която хората споделят както рецепти и менюта, така и своите удивителни резултати. Ние ви препоръчваме, ако сте започнали режима или обмисляте да го започнете, да се присъедините към групата. Действа много мотивиращо!

По статията работи: Мартина Спасова

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *