СВОБОДНО ВРЕМЕ

Упражнение „Мъртва буболечка“ – стяга корема и укрепва мускулатурата

Вероятно няма жена, която да не иска плосък и добре оформен корем. Първата стъпка към това е свалянето на подкожните мазнини, а следващата – упражненията за корем, които всъщност го оформят по онзи добре познат красив начин. Днес ще си поговорим за упражнението „Мъртва буболечка“, за което някои треньори твърдят, че е дори по-добро от до болка познатите коремни преси.

Разбира се, ние не казваме, че трябва да махнете коремните преси от своя тренировъчен режим. Напротив, от тях също има полза, но ви съветваме да пробвате и тази опция.

Тук е моментът да кажем, че това упражнение е далеч по-подходящо за хората с болки в гърба, сравнено с коремните преси. Това е защото гърбът остава „залепен“ за пода през цялото време, което го предпазва.

Упражнение „Мъртва буболечка“ – какво представлява и как се прави?

И така, готови ли сте да започнете с „Мъртва буболечка“?

Легнете по гръб, като повдигнете ръцете си и ги изпънете по начин, който да позволи на ръцете и гърба ви да бъдат под ъгъл от 90 градуса. След това повдигнете и краката си, като коленете също трябва да са свити под 90 градусач.

мъртва буболечка

Следващата стъпка е да спуснете дясната си ръка – почти до пода, по посока зад главата. Същевременно изпънете левия си крак, почти докосвайки пода.

Съветът на Hubavajena.bg: Ако искате да бъдете здрави и жизнени, последвайте линка и се запасете с качествените хранителни добавки на лидера в сферата Vital Concept.

мъртва буболечка

Може да се каже, че по този начин изпъвате противоположните си ръка и крак по едно и също време, като се опитвате да не докосвате пода. Имайте предвид, че лумбалната част на гърба ви трябва задължително да остане „залепена“ на пода през цялото време.

Прочетете още: Йога пози за начинаещи срещу болки в гърба

мъртва буболечка

Последователно повтаряйте упражнението с ръце и крака, правейки серия от толкова повторения, с колкото можете да се справите. Бързо ще забележите как коремната ви област ще започне да „гори“, което е добър знак – упражнението работи.

Не пропускайте да прочетете: 5 страхотни упражнения, за които ви трябват само бутилки с вода

Препоръчваме ви да изпробвате „Мъртва буболечка“, защото това упражнение определено работи. Както посочихме, подходящо е и за хората, които имат болки в гърба и чувстват дискомфорт от правенето на коремни преси.

Не пропускайте да ни последвате във Facebook

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *