Фитнес грешки, които някои майки правят след раждането

След раждането на детето, много майки бързат да възвърнат добрата си форма, която са позагубили през последните месеци и нямат търпение по-скоро да се отърват от излишните килца, да заличат образувалите се стрии и да стегнат поотпуснатите мускули.

В името на всичко това часовете, прекарани във фитнеса стават все повече, но това понякога може да бъде опасно за здравето. Сега ще маркираме най-често срещаните грешки, които се допускат, за да ви помогнем да се предпазите.

Внимавайте кога стартирате с усилените упражнения

В името на красотата често пъти току-що родилите жени се претоварват прекалено много с упражнения, без да отчитат, че тялото им се нуждае от пауза, през която да се съвземе след стреса от раждането и чак тогава да започне да възвръща предишната си добра форма. Ето защо комплексът от упражнения е необходимо да бъде добре балансиран, а форсирането е не само ненужно, но и вредно. Пренебрегването на този съвет като нищо би довел до разкъсване на мускулните влакна, изкривявания на гръбначния стълб, травми и разтегнати мускули.

Неправилна поза при упражненията

Това е още една често допускана грешка, защото със сигурност сте променили стойката си по време на бременността, поради смяна центъра на тежестта, причина за което е все по-нарастващия корем. Затова бъдете внимателни с позата при упражнения, тъй като в противен случай се натоварват ставите и се възпрепятства работата на вътрешните органи.

фитнес
Има често срещани грешки, които новите майки правят във фитнес залата
Не удължавайте времето на тренировките, а ги съчетавайте в правилната комбинация

Най-добрият начин за бързо влизане във форма е не да се съсипете от тренировки, а да ги правите в разумни граници, като задължително редувате силовите с кардио. Само така ще постигнете добри и трайни резултати.

Не неглижирайте ползите от правилното дишане

Правилното дишана е от съществено значение за бързото възвръщане на форма и възстановяване на правилните процеси в тялото. Освен това то подпомага аеробните процеси, които протичат при физическите натоварвания, затова му обърнете специално внимание.

One thought on “Фитнес грешки, които някои майки правят след раждането

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.