Фитнес грешки, които някои майки правят след раждането

След раждането на детето, много майки бързат да възвърнат добрата си форма, която са позагубили през последните месеци и нямат търпение по-скоро да се отърват от излишните килца, да заличат образувалите се стрии и да стегнат поотпуснатите мускули.

В името на всичко това часовете, прекарани във фитнеса стават все повече, но това понякога може да бъде опасно за здравето. Сега ще маркираме най-често срещаните грешки, които се допускат, за да ви помогнем да се предпазите.

Внимавайте кога стартирате с усилените упражнения

В името на красотата често пъти току-що родилите жени се претоварват прекалено много с упражнения, без да отчитат, че тялото им се нуждае от пауза, през която да се съвземе след стреса от раждането и чак тогава да започне да възвръща предишната си добра форма. Ето защо комплексът от упражнения е необходимо да бъде добре балансиран, а форсирането е не само ненужно, но и вредно. Пренебрегването на този съвет като нищо би довел до разкъсване на мускулните влакна, изкривявания на гръбначния стълб, травми и разтегнати мускули.

Неправилна поза при упражненията

Това е още една често допускана грешка, защото със сигурност сте променили стойката си по време на бременността, поради смяна центъра на тежестта, причина за което е все по-нарастващия корем. Затова бъдете внимателни с позата при упражнения, тъй като в противен случай се натоварват ставите и се възпрепятства работата на вътрешните органи.

фитнес
Има често срещани грешки, които новите майки правят във фитнес залата
Не удължавайте времето на тренировките, а ги съчетавайте в правилната комбинация

Най-добрият начин за бързо влизане във форма е не да се съсипете от тренировки, а да ги правите в разумни граници, като задължително редувате силовите с кардио. Само така ще постигнете добри и трайни резултати.

Не неглижирайте ползите от правилното дишане

Правилното дишана е от съществено значение за бързото възвръщане на форма и възстановяване на правилните процеси в тялото. Освен това то подпомага аеробните процеси, които протичат при физическите натоварвания, затова му обърнете специално внимание.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *