Целулит: 6 начина да се справиш с целулита и да заобичаш краката си

Знаеш ли, че повече от 80% от хората имат целулит? Факт е, че повечето от нас са недоволни от него и искаме да разберем как да се отървем, без да променим драстично ежедневието си или да похарчим голяма сума пари. 

И така, как да намалиш целулита, след като той отново се взира в теб от огледалото? И ако досега не си забелязвала портокалова кожа по бедрата си, как можеш да задържиш този резултат? 

Ако се чудиш как да се отървеш от целулита, ние сме тук, за да ти кажем, че това не е невъзможно и за щастие, дори не става въпрос за скъпи лосиони и апарати. Има няколко прости начина, с които можеш да го намалиш и още повече – можеш да започнеш още днес.

Първо, какво е целулит и защо се появява?

Около 80-90% от нас имат целулит, така че ако той е част и от твоето ежедневие – не си сама. Причинява се от събиране на мазнини, които се изтласкват в горния слой на кожата, което придава онова усещане за портокалова кожа.

Целулитът може да се появи независимо от формата или типа на тялото, така че ще го забележиш върху бедрата, горната част на ръцете или корема, независимо дали си с размер С или размер Л. Той също така е генетичен, така че ако майка ти страда от целулит, тогава е напълно вероятно и ти да се сблъскаш с него.

Макар да не можеш да избегнеш образуването му, има няколко неща, които да опиташ, за да намалиш и да подобриш дългосрочно външния вид на кожата си.

Следвай тези 6 прости стъпки и за нула време ще забележиш подобрение. Готова ли си да започнеш.

Четка за тяло

Въпреки че въвеждането на четка за тяло в ежедневието ти може да изглежда като голямо усилие, ползите от нея ще проговорят сами за себе си. След като свикнеш да намираш допълнителни пет минути, за да използваш четката за тяло, тя ще стане част от деня ти, без да се замисляш.

Увери се, че търкаш проблемните зони върху суха кожа, преди да влезеш под душа, винаги с кръгови движения, като започваш от глезените и продължаваш нагоре.

Смята се, че действието на четката води до подобряване на кръвообращението и лимфния дренаж, така че опитвайки сухо четкане в продължение на няколко седмици не само ще подобри текстурата на кожата, но и ще забележиш реално въздействие и върху целулита. Продължи четкането с масло за тяло, за да подхраниш кожата си.

Кардио упражнения 

Що се отнася до най-добрите упражнения за премахване на целулита, кардиото е от ключово значение. Това е така, защото колкото по-усилено работиш и колкото по-висок е пулсът ти, толкова повече мазнини ще изгориш.

Интензивните тренировки са чудесна опция. Кратките упражнения с висока интензивност са много по-ефективни от упражненията с ниска интензивност за по-дълъг период от време, тъй като по време на фазата с висока интензивност тялото изгаря предимно въглехидрати за енергия, но по време на възстановяването то изгаря предимно мазнини, за да произвежда енергията, необходима на организма да се възстанови от интензивните усилия.

Тичането е най-лесният и универсален вариант за интензивна тренировка, но плуването и колоезденето също са чудесни упражнения, които да опиташ, ако искаш да се бориш с целулита.

Вода

За да държиш целулита настрана, трябва да пиеш препоръчителната дневна доза вода.

Целулитът съхранява токсини под кожата – такива които могат да се натрупват, ако водиш нездравословен начин на живот, независимо от килограмите ти. Водата поддържа кожата хидратирана и изхвърля токсините и е от ключово значение, ако искаш тя да изглежда свежа и млада.

Не прекалявай обаче с количеството вода, тъй като това може да доведе до задържането и – 1,5 литра на ден са достатъчни.

Ако не ти допада вкусът на обикновената вода, обогати я с резенчета цитрусови плодове.

Протеин

Протеинът стимулира и засилва производството на колаген и еластин, които държат целулита настрана. Също така, помага за укрепване на мускулите, които могат да поддържат запасите от мазнини, и намалява ефекта на целулита. Като цяло, протеинът е победител, когато става въпрос за борба с портокаловата кожа.

Добави повече червено месо, пилешко, ядки, обезмаслено мляко към диетата си, за да получиш най-добрия шанс за подобрение.

Антицелулитен лосион

Антицелулитните лосиони са неразделна част и допълнение към борбата с целулита. Има много варианти, от които да избираш и ние сме тук, за да ти помогнем.

Нашият любим антицелулитен лосион е Skin Lover от NL Beauty. Той действа в дълбочина, като оформя и изглажда проблемните зони, изглажда и възстановява най-горния слой на кожатаи не на последно място – подхранва кожата и я прави по-еластична. Използвай скраб всеки път при вземане на душ, за да увеличиш циркулацията на кръвта около бедрата и задните части.

Също така си струва да се отбележи, че антицелулитните лосиони наистина помагат на кожата, когато са част от диета и режим на упражнения.

Избягвай продукти с наситени мазнини, захар и фастфуд храни

Пълномаслените млечни продукти като сметана, масло и сирене са с високо съдържание на наситени мазнини, които се разграждат трудно от организма. Не казваме, че изцяло трябва да се откажеш от лакомствата, но избягвай да ги похапваш твърде често.

Храненето със сладкиши, с богато съдържание на захар и фастфуд храни също може да доведе до целулит, защото те образуват мастни натрупвания. Така че, защо да не замениш купените от магазина сладки с домашни сладкиши с по-ниско съдържание на мазнини и захар? 

Следвай нашите съвети и започти своята борба с целулита още днес. Правилното хранене и движението са винаги добра идея.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *