Кампания на Balli Go събира вдъхновяващите жени на България
Чувствате ли, че успешните жени остават в сянка или не им се отдава заслуженото признание? Знаете ли колко преуспели в различни сфери са българските дами?
Нямаме търпение да ви разкажем за една чудесна кампания, създадена от 27-годишната Александрина Икономова. „Жените, на които се възхищаваме“ се осъществява от личния бранд на Аля – Balli Go. Тя и екипът, стоящ зад идеята, са подготвили интервюта с редица успешни дами, но важен момент в кампанията е, че аудиторията също има правото да номинира и избира успели представителки на женския пол.
Всяка вдъхновяваща жена ще бъде интервюирана, а материалите ще се публикуват както на сайта на Balli Go, така и в социалните профили на марката (сега е моментът да я последвате в Instagram). Като комплимент към аудиторията и предложените участнички, в края на кампанията Александрина ще подари награда от козметичната линия на бранда на избраната вдъхновителка, както и на човека, който я е номинирал.
Критерии за участие
Александрина смята, че една жена може да разгърне потенциала си по най-различни начини и да се приема за успешна в отделни аспекти. Важни неща, на които тя и екипът ѝ ще акцентират при избирането на кандидатките, са постиженията и начинът на живот.
Друго нещо, което е важно да споменем – независимо дали номинираната кандидатка е интервюирана, или не, тя и нейният номинатор автоматично участват в томболата за спечелване на награда от личния бранд на Икономова.
Самата Аля е израснала едновременно в България и Русия, а сега пребивава в родната Варна. От изключителна важност за нея е да има баланс в ежедневието си. Не приема твърде претоварения и забързан начин на живот като критерий за успех, защото знае колко важни са качествената почивка и поддържане на добро психическо здраве.
Цел
Основната цел на кампанията, която стартира на 16 август, е да окуражи младите дами, които се притесняват от неуспех или се чувстват недооценени, както и да вдъхнови всички жени, които имат нужда да чуят, че всичко на този свят е възможно.
Освен за развитие в професионален план, вдъхновителките ще разкрият тайните си за постигане на отлично физическо и емоционално състояние. Александрина иска да обедини жените, като чрез тези представяния тя ги подтиква да споделят своя опит с останалите и така да се получи един полезен обмен на информация и съвети, без излишно напрежение и с добра кауза.
В основата на бранда ѝ се корени същата идея – отделеното време за почивка е от също толкова голямо значение, колкото и рутинната продуктивна работа.
Balli Go има за цел да спомогне за набяването на тази почивка със съдействието на CBD маслата като състав в козметичните продукти.
Какво трябва да знаем за CBD?
Канабидиолът е едно от веществата в състава на конопа. Различното при тази съставка е, че тя не може да причини психотропно действие, т.е. – не замайва и упоява при употреба. И за наша радост притежава доста ползи, някои от които:
- подобряване на качеството на съня;
- редуцира мускулните болки;
- спомага за по-бързото премахване на възпаления;
- благоприятно действа върху нервната система;
- повишава качеството на живот.
Според Александрина, канабидиолът става все по предпочитан за използване в козметиката поради изключителните му полезни свойства – доказано е дори, че намалява акнето. Младата предприемчива дама също ни информира, че CBD хидратира кожата в дълбочина, регулира себума, но не изсушава и има възстановителен ефект при проблеми като розацея и екземи.
Ако искате да се запознаете с продуктите на Balli Go отблизо, посетете сайта или профилите им в социалните мрежи – там се намира цялата информация, която може да ви е от полза. И не пропускайте възможността да участвате в кампанията и да популяризирате ваша позната, а защо не и себе си?